Brev:
Mad og amning - 10 mdr.
20. oktober 2010
Alder:
10 mdr.
Mad og amning - 10 mdr.
Kære Helen
Så er jeg her igen:-)
Lille pigen er nu blevet 10½ måned og hun er en meget glad, tillidsfuld og smilende datter, hvor er det dog skønt at være mor. Nå, men det er jo sådan set ikke det jeg vil fortælle/spørge om:-)
Jeg har jo modtaget nogle rigtig gode madplaner fra dig, som hun trives super med. Vi elsker alle tre vore spisestunder og det er skønt at se hvordan hun bare spiser og udforsker al mad, at få lov at sidde med sin egen lille skål rejer, så er hun henrykt.
Jeg vil dog gerne, hvis du vil lave endnu en madplan.
Jeg har også lige et par spørgsmål:
1. Jeg ammer stadig og vil høre hvor meget/hvor lidt Viktoria skal ammes/have mælk? Jeg ammer på nuværende tidspunkt 1 før hun skal sove og 1 i løbet af natten.
I den forbindelse:
2. Hun kommer i seng ca. 20.15-20.45 og står op kl. 06.45-07.00. Hun ammes lige inden hun skal sove og spørgsmålet går så på, skal det i hendes alder være fuldstændig udelukket at få mad fra hun kommer i seng til hun står op? Eller må hun gerne ammes en enkelt gang? Jeg ammer hende nemlig ved 01-02.00 tiden en enkelt gang, men er det noget hun skal vænnes fra og i så fald hvordan gør jeg det?
Jeg har fulgt din madplan, så jeg vil mene hun får det hun skal have.
Mange tak.
Kærlig hilsen
Maibrit